Thursday, February 3, 2011

....th day of mid sem break (with my dear friens)



urm .. ok . dah berape hari tak update kan ? Humm kenape nak update hari ni ? huhu , sbb nye  . . . hari ni aku excited sgt ! Alhamdulillah dpt peluang jumpe kwn2 skola yg da lameee sgt tak jumpe . . ! ade Farhana Ariffin, Afiqah Hairudin, Nordika Nordin n Ayu Adnan . . Waktu mule2 jumpe tadi, mmg tak dpt dinafikan, mmg rase awkward sgt . . Lps setahun, ade yg nmpak lagi cerah, ade yg nmpak lagi tinggi, ade nmpak berisi sikit (which is nice) huuu~ Aku pulak . . ? hmm hanya mereka shj yg tau . .  :) Bila fikir2 balik, mmg rase bsalah sgt . sbb selame setahun nie, aku just biarkan diorang camtu je . . tak de contact, takde melawat dorang kat KMM tue, tak ikut diorang jln raye .. So, mmg lah tak layak klu aku nak expect lbh dari ptemuan hari nie . . sorry korang . . sorry sbb tak dpt jadi kwn yang baik, yang caring, yang sentiasa mdgr, n yang sentiasa membantu bile korang tgh susah . . . tapi yg pasti, aku berazam nak jadi kawan yg sentiasa mengingati n menyayangi korang , insya Allah , sampai bila2 . .  keep in touch !


Ayu Adnan 


Nordika 


Farhana Ariffin :)


Afiqah Hairuddin

*sume gambar nie dirembat dari FB ! hhuhuuu~ 


alahai ~ rindunye ! see ?? IK !!! 


haa . . ni just salah satu tangga wajib yg kitorang kne daki skurang2nye 3 kali sehari . . 
Model dlm gambar : Habibah Musa n Aliah Rejab . .


1 comment:

  1. haha. aku suke suke gmbr IK tuh! ohh yg tangga tu pon best!
    ^_^ miss u all!

    ReplyDelete